Assistant Professor Patcharamon Rucksapoldech, Ph.D.
ความเชี่ยวชาญ:Sponsorship Marketing, Sport Marketing, Sport Tourism, Digital Marketing
Research interests: Sports Sponsorship/ Sport Marketing/ Sports CSR/ Digital Marketing
email: patcharamon.r@allied.tu.ac.th
Department of Sports Science and Sports Development
Research Articles
พัชรมน รักษพลเดช และกฤษฎา ปาณะเสรี. (2019). คุณภาพการบริการ ความพึงพอใจของผู้ชม และความตั้งใจเชิงพฤติกรรม ในอุตสาหกรรมกีฬา. Veridian E-Journal, Silpakorn University (Humanities, Social Sciences and arts), 12(6), 2046-2065.
Panaseri, K., & Rucksapoldech, P. (2020). ปัจจัยที่มีผลต่อความภักดี ต่อ องค์การของผู้ตัดสินในสมาคมกีฬาวอลเลย์บอลแห่งประเทศไทย. Academic Journal of Thailand National Sports University, 12(3), 33-43.
Rucksapoldech, P., & Panaseri, K. (2023). Electronic Service Quality Factors Influencing Satisfaction and Loyalty of Customers Who Shop Sport Products Online via Website. Rajapark Journal, 17(55), 213–230.
กฤษฎา ปาณะเสรี และพัชรมน รักษพลเดช (2566). การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อความสำเร็จของทีมวอลเลย์บอลหญิงทีมชาติไทย. Journal of Roi Kaensarn Academi Vol.8 No.4 April 2023 หน้า 36-55.
Rucksapoldech, P. (2023). Factors of E-Sports Sponsorship Predicting Spectators Brand Recall. Sripatum Review of Humanities and Social Sciences, 23(1), 118-129.